JellyPages.com

Friday 6 May 2016

Genap Sebulan

Assalamualaikum | Waalaikumusalam

Genap sudah sebulan kami berpisah . Harini aku gembira dalam sakit. Gembira melihat orang yang aku sayang sudah bersama dengan exnya kembali. Sakit.. Sakit sebab masih sayangkan dia.. Sakit sebab hati belum ingin melepaskan . Entah, aku pun tak pasti apa yg tuhan sedang rancangkan untuk aku, tapi setiap dalam sujud, aku minta aku lupakan soal jodoh sebab nak fokus pada taat kepada ibu, pada Nya. Aku minta agar aku lupakan sayang aku ke dia kalau dia bukan untuk aku, tapi sampai saat ni sayang tu belum juga hilang, tapi semakin kuat, aku taktahu jika permintaan aku salah, aku taktahu sama ada doa ku sudah berjawab ataupun belum.. Tuhan tunjukkan la jawapanMu yang sesungguhnya. Apa maksud disebalik semua ni? Kenapa  kau segarkan ingatan ku dengan memori antara kami, kenapa? Kau bantulah hamba lupakan dia macam mana dia lupakan hamba.. Sungguh hamba mohon.. Hamba tidak mahu terus mengharap pada kekasih orang.. sungguh terkutuk kalau hamba terus berbuat begitu.. Hm.. Hentikan lah pengharapan hamba kepada dia.. Mudah dia lupakan hamba tapi hamba.. Sebaliknya.. Maafkan aku.. Aku tak bermaksud untuk berharap.. Sudah semampunya berusaha.. Allahu..

No comments:

Post a Comment